close
p.s.滿下流的一首歌,不過超好聽的
 

When the sky broke two
當天空一分為二
I found you dancing alone
我發現獨自跳舞的妳
Then the room filled up with you
之後整個房間被妳填滿(我只看見妳)
And a song we both know
以及我們都熟知的歌曲
That's when you caught me with your eyes
那就是當妳用妳的雙眸使我著迷
Sending shivers down my spine
讓電流流過我背脊
And then you whispered in my ear
然後妳在我耳邊呢喃
You said "I can feel it, too"
妳說,"我也可以感覺到"
And then you pulled me into you
然後妳把我拉向了懷中

Tonight
今晚
I got you where I want you
我得到妳的任何地方(下流!)
Closer I can tell you anything
靠近我,我可以對妳傾訴任何事
You're the song that I sing
妳就是我唱的那首歌
Tonight
今晚
Let the music take us over
就讓音樂引導我們吧!
We'll fall into forever, all is right
我們將永遠沉入愛河,一切都如此自然
Cause I got you where I want you
因為我得到妳的任何地方(下流!)
Tonight
今晚
Tonight
就在今晚
Through all of science and history
越過所有科學與歷史的限制
Well nothings ever stuck with me
沒有任何事能夠束縛我
But now I'm locked onto you
但此刻我的心被妳佔據
And I'm holding on to
並且越陷越深
The only thing I know
那是我唯一知道的事
And now I never let it go
而現在我將不再放手

Tonight
今晚
I got you where I want you
我得到妳的任何地方(下流!)
Closer I can tell you anything
靠近我,我可以對妳傾訴任何事
You're the song that I sing
妳就是我唱的那首歌
Tonight
今晚
Let the music take us over
就讓音樂引導我們吧!
We'll fall into forever, all is right
我們將永遠沉入愛,一切都如此自然
Cause I got you where I want you
因為我得到妳的任何地方(下流!)
Tonight
今晚
Tonight
就在今晚
The whole world could fall away
全世界都可能崩毀
But You and I
妳和我
No we won't be afraid.
不,我們不必害怕
Tonight
今晚
I got you where I want you
我得到妳的任何地方(下流!)
Closer I can tell you anything
靠近我,我可以對妳傾訴任何事
arrow
arrow
    全站熱搜

    king830710 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()