close


p.s.1歌詞為本人自己翻譯,保證比網路上的完美.
p.s.2此首為男女對唱之情歌,該句是男生或女生請見該句中文歌詞.

Picture perfect memories,
有著美好回憶的照片,
scattered all around the floor.
散落滿地.
Reaching for the phone cause,
伸手要拿電話因為,
I can't fight it anymore.
我無法再抗拒(不打給你).
And I wonder if I ever cross your mind.
我想知道我是否曾經掠過你/妳心頭.
For me it happens all the time.
對我而言你總是出現在我心中.

It's a quater after one,
現在是凌晨一點十五分,
I'm all alone and I need you now.
我很孤單而且非常需要你/妳.
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now.
說過不打給你/妳但我無法控制自己因為我非常需要你/妳.
And I don't know how I can do without,
沒有你/妳我將無所適從,
I just need you now.
我現在真的需要你/妳.

Another shot of whiskey,
又喝了一小杯的威士忌
can't stop looking at the door.
總是不自覺地看向門口
Wishing you'd come sweeping in the way you did before.
期待妳會像以前一樣翩翩到來
And I wonder if I ever cross your mind.
我想知道我是否曾經掠過你/妳心頭.
For me it happens all the time.
對我而言妳總是出現在我心中.
It's a quater after one,
現在是凌晨一點十五分,
I'm a little drunk and I need you now.
我有一點醉而且非常需要你/妳.
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now.
說過不打給你/妳但我無法控制自己因為我非常需要你/妳.
And I don't know how I can do without,
沒有你/妳我將無所適從,
I just need you now.
我現在真的需要你/妳.

Yes I'd rather hurt than feel nothing at all.
是的我寧可痛過也不願沒愛過

It's a quater after one,
現在是凌晨一點十五分,
I'm all alone and I need you now.
我很孤單而且非常需要你.
And I said I wouldn't call but I'm a little drunk and I need you now.
說過不打給妳但我有點醉而且我非常需要妳.
And I don't know how I can do without,
沒有你/妳我將無所適從,
I just need you now.
我現在真的需要你/妳.

Oh baby I need you now.
喔!寶貝我真的非常需要你.
arrow
arrow
    全站熱搜

    king830710 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()